Kuligt korkad...

Kommentera
jobbade idag. Skulle slutat halv 2... sedan var jag tvungen att stanna till halv 3... det slutade med att jag gick kl 3. I like... extra timmat. extra pengar... i like... i like alot.
Sedan bar det av till Mamma. Så fick jag mat med... Gott... nu blir det filmtittade med tillhörande popcorn förhoppningsvis... mmm... mys... i like alot...

En gyllene ögonblick  igår.
LIte pinsamt men väldigt roligt.

Malin tänker... jag ska göra strömming i ungen . asgott. Fick idén av en kollega. Men tar strömmingsfileér och lägger dill och kaviar mellan fisken. Sedan tar man matlasningsgrädde och lite kryddor. och till detta har man typ potatis eller potatismos.
Malin tänker perfekt. Billigt och bra. Köper strömming, dill, matlagningsgrädde... kommer hem och inser till min egen förskräckelse att jag saknar något... Jag har ingen ungsform. Hahaha... ibland e man för dum för att vara sann. Fick äta köttbullar och makaroner i stället....
Min Mamma gav mig dock en av hennes ungsformer som har stått i ett skåp hemma ganska länge.

Så snart blir det fisk hahaha

tack o hej.