Well hello. Här sliter man asset av sig i ett helt år och vad fan får man tillbaka??? Ingenting! Jävla kapitalistiska system!!!
Jag hatar, hatar, hatar!!!

Hur som haver så ska jag i alla fall söka in till Ky-utblidningarna snart och förhoppningsvis kommer jag in redan i Januari... det hade varit grymt. Men vi får se vad som händer. Jag har i alla fall ett jobb. Även fast jag tycker att det ska vara lika lön för lika arbete, men i kommunen håller inte med mig.

Det här får bära eller brista. Kan jag inte bo kvar så kan jag inte det. Jag tänker inte fastna inom kommunen i resten av mitt liv. Fy fan vilken käftsmäll!!!

Jag lever hellre på nudlar i två år än att vara tvungen att stanna kvar där längre än jag måste.

Just nu borde allt känns skit egentligen. Men nu har jag liksom fått någonting att slåss för. Så jag känner mig som ett litet energiknippe!  Nu har jag motivation. Jag vill inte stanna kvar på jobbet. Det är min motivation.

Jag ångrar dock inte att jag tackade nej till universitetet. Nepp, det var inte rätt för mig helt enkelt. Jag hade älskat att plugga religion. Men man ska göra något efteråt också.
Tre år är en lång tid. Två år är också lång tid. Men helt klalrt inte lika lång (är inte så dum som jag ser ut =P )

Så nu sitter jag här. Ganska nöjd trots dagens bakslag. Jag har fått bekräftelse på något jag redan visste. Vi behöver väl alla en blåslampa i arslet någon gång. Jag har fått min. Dålig lön!

Annars har ajg varit oerhört produktiv idag. Jag har varit på möte från kl 9 imorse var färdig vid 13 kanske. Sedan gick ajg och klippte håret bara sådär... kom på att jag behövde göra det. =)
Sedan åkte jag tillbaka till stan handlade all mat till morgondagens födelsedagsfirande.

Imorgon blir det kul. Kalas med släkt o vänner och sedan utgång på kvällen.Det kommer bli så nice!

Life's good when it's good and when it's bad, it can only get better!

En käftsmäll som fick mig att förstå!

Svenska Kommentera
Well hello. Här sliter man asset av sig i ett helt år och vad fan får man tillbaka??? Ingenting! Jävla kapitalistiska system!!!
Jag hatar, hatar, hatar!!!

Hur som haver så ska jag i alla fall söka in till Ky-utblidningarna snart och förhoppningsvis kommer jag in redan i Januari... det hade varit grymt. Men vi får se vad som händer. Jag har i alla fall ett jobb. Även fast jag tycker att det ska vara lika lön för lika arbete, men i kommunen håller inte med mig.

Det här får bära eller brista. Kan jag inte bo kvar så kan jag inte det. Jag tänker inte fastna inom kommunen i resten av mitt liv. Fy fan vilken käftsmäll!!!

Jag lever hellre på nudlar i två år än att vara tvungen att stanna kvar där längre än jag måste.

Just nu borde allt känns skit egentligen. Men nu har jag liksom fått någonting att slåss för. Så jag känner mig som ett litet energiknippe!  Nu har jag motivation. Jag vill inte stanna kvar på jobbet. Det är min motivation.

Jag ångrar dock inte att jag tackade nej till universitetet. Nepp, det var inte rätt för mig helt enkelt. Jag hade älskat att plugga religion. Men man ska göra något efteråt också.
Tre år är en lång tid. Två år är också lång tid. Men helt klalrt inte lika lång (är inte så dum som jag ser ut =P )

Så nu sitter jag här. Ganska nöjd trots dagens bakslag. Jag har fått bekräftelse på något jag redan visste. Vi behöver väl alla en blåslampa i arslet någon gång. Jag har fått min. Dålig lön!

Annars har ajg varit oerhört produktiv idag. Jag har varit på möte från kl 9 imorse var färdig vid 13 kanske. Sedan gick ajg och klippte håret bara sådär... kom på att jag behövde göra det. =)
Sedan åkte jag tillbaka till stan handlade all mat till morgondagens födelsedagsfirande.

Imorgon blir det kul. Kalas med släkt o vänner och sedan utgång på kvällen.Det kommer bli så nice!

Life's good when it's good and when it's bad, it can only get better!