Livet leker!

Kommentera
Jaha. Igår... först var jag och Jannie på bio. Vi såg den nya Arnfilmen... Som verkligen var sevärd. Jättebra verkligen.
När vi gick ut därifrån så hade min syster skickat sms. Så jag ringde henne. Då var hon på väg ut med Timmy och hans syster. Så jag hängde med dem...
Så vi hamnade på rockbaren i väldigt opassande kläder (hahaha) och had skoj. Sedan tappade vi bort Timmy och Linnea så syrran sov hos mig i natt och sa väldigt djupsinnade saker... hmm eller inte. =)

Det var en lyckad kväll... även om rockbaren inte är mitt förstaval kanske... men helt okej... lite sunkigt bara haha...

Och på onsdag fyller jag 21... jag får även lön (wohohooo!!!) Och jag (med hjälp av min Far) skall åka och köpa min nya tv!!! Yippi! I like alot!
Äntligen en väggtv och ingen tvbänk... underbart!!!

Sista jobbpasset  på sommarvikariatet imorgon. Så skönt. Sedan en vecka ledigt... sedan nattjobb!!! Kan ju inte bli bättre!

Äntligen ordnar saker och ting upp sig... äntligen får jag lite fritid igen!!!