Det dunkar.

Kommentera
Det dunkar i mitt huvud.
Det gör ont.
Det bor nog någon där inne.
Han vill någonting.

Han: Dunk, dunk, dunk!

Jag: Sluta banka för helvete!


Han: Nej, det är ett fritt land, jag dunkar så mycket jag vill. Dunk, dunk!!!

Jag: Fritt land? Är du dum i huvudet? Det är min skalle du slår i bitar.


Han: Ja, och vilken skalle sen! Här finns ju ingen plats att röra sig på.

Jag: Vad ska det betyda?


Han: Ja, tänk om du spenderade lite mer tid med att lösa dina problem istället för alla andras så kanske det inte skulle vara så trångt här inne.

Jag: Men...men...jag... eller...


Han: Och om det inte var så jävla trångt här inne så skulle jag få plats. Och om jag hade fått plats så hade jag inte dunkat så mycket!!! DUNK, DUNK, DUNK!!!


Det bor någon inne i mitt huvud.
Han dunkar.
Han känner mig.
Och han har rätt.