Förkyld.

Kommentera
Så jävla äckligt, äckelförkyld. Vill inte. Hoppades på jobb idag men så hade dem inget. O så när dfe v'äl dyker upp något så är de hos den enda brukaren i kommunen där man inte får vara det minsta förkyld. Jävla skit! Vill inte vara hemma hela dan. Men jag borde egentligen vila. Men det e ju så jävla tråkigt.

Och så är det kör ikväll. Har ett stort dilemma. Ska jag a) åka dit och hålla käften. Bara för glädjen att lyssna på musiken. dock är det 100% risk att jag kommer ryckas med och sjunga i alla fall. Fast jag inte borde.
eller b) stanna hemma och gråta över att jag inte få sjunga och sedan inte kunna sjunga på ytterligare 2 veckor för att Kristian ska vara ledig. ehh jag tror jag håller på a). Fast jag inte borde. Men jag vette fan.
Nej jag kan inte vara utan gospel i 3 veckor. Det går inte.
Jag måste åka dit. Det finns inget att välja på.

Imorgon får jag jobba i alla fall. Det gillar vi.
Idag får jag väl typ... städa eller... sy. hmm... fy fan vad tråkigt det låter.

"Du har så lätt att stampa sönder när du väl fått in en fot.
Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot."
Ur "En svår och jobbig grej" av Lars Winnerbäck.

En sak till bara... Ibland gör livet mig mörkrädd.