Livsstupandet.

Kommentera
Jag är glad. Idag har jag köpt ny telefon. En gul... jättefin som spelar wonderwall när det ringer hihihi då blir jag glad. Jätteglad

 Fast det är mindre rockigt att jag måste vara fylletaxi inatt... åt min Far haha... Vad tänkte jag egentligen när jag tog körkort. Men som sagt, man är glad så länge man inte bryr sig. And I don't give a shit.

Livet kan vara lite läskigt ibland. Som när man står på randen av ett stup. Man bara stirrar ner och det suger i magen. Man vet att det ska kännas så men ändå går man dit. Eller hur. För man gillar ju känslan. Att vara modig. Man måste erkänna att man gillar det där sugandet i magen.
 Alla älskar en "Dare devil".
 
Det kanske är det som är poängen. Att man inte ska bli uttråkad på vägen liksom. Man måste stöta på ett stup då och då. Annars tröttnar man.

Vilket skämt.

Som Ronja. "Hit med lite farligheter."

Och så blir det födelsedagsfirandet imon. Hmm vilket garanterat kommer betyda korsförhör. Suck... men vad fan ska man göra då.
Man måste ju överleva. Mot alla odds.
Släktingar... de underbara små liven.