Inbrottstjuven, det är jag det.

Kommentera
Jaha... jag har klantat till det... igen.
Igår åkte jag, Jannie och Mathias iväg för att bada i skärsjön. Vi packade lite grejer och sedan bar det av.
När jag kom hem sent på kvällen så hittade jag inte mina nycklar... Shit! Jag letade i bilen, i väskan, på gräsmattan... överallt. Till slut insåg jag att de måste ha ramlat ur min väska när jag tog upp handuken vid badplatsen. Bestämde mig för att jag inte hade någon lust att vandra ommkring helt ensam i skogen vid midnatt. Så jag gick och kollade om jag hade lämnat något fönster öppet. Det hade jag... badrumsfönstret. Så jag gick o hämtade en stege. Knödde in armen för att låsa upp barnspärren. Det gjorde ont.
Sår nr 1.
Klättrade med mycket möda upp i fönsterkarmen och rev mig på knäna.
Sår nr 2 och 3.

Hoppade ner i duschen och in i huset. gick runt och låste upp dörren.
Hmm.... nu hade det ju bara fattats att jag faktiskt hittade nycklarna i väskan... men det gjorde jag inte...
Så idag ska jag åka tillbaka till badplatsen och kolla om jag kan hitta nycklarna.
Ibland är jag så dum...
Men nu vet jag i alla fall att jag har talanger för att bli inbrottstjuv...  Om jag inte kommer på nåt annat jag kan göra.

hmm