Jaha, så har det gått ännu en dag.
Hann med en fika med Jannie och hennes Mamma. Sedan stack jag iväg med Jannie för att träna. Vem träffade vi där om inte min Mamma. Nu har jag ätit lite middag och skall snart städa lite grann.

Imorgon ska jag inte och träna igen. Nu ska jag ta tag i mig själv. Jag jobbar så mycket att jag nästan aldrig hinner träna. Men det handlar om välmående och då får jag helt enkelt ta mig tid.

Imorgon ska jag även köpa födelsedagspresent till min käre Far... hmm vet inte vad jag ska köpa... Ångest!!

Idag har jag verkligen mått bra. Jag älskar sådana här dagar. När man vaknar på morgonen och ler.
När allt känns så underbart. Ännu en dag.

I like!

Egentligen har det ju inte hänt något speciellt. Jag har bara varit lycklig idag. Känns bra.

Jag önskar er alla detsamma. =)

En underbar dag!

Svenska Kommentera
Jaha, så har det gått ännu en dag.
Hann med en fika med Jannie och hennes Mamma. Sedan stack jag iväg med Jannie för att träna. Vem träffade vi där om inte min Mamma. Nu har jag ätit lite middag och skall snart städa lite grann.

Imorgon ska jag inte och träna igen. Nu ska jag ta tag i mig själv. Jag jobbar så mycket att jag nästan aldrig hinner träna. Men det handlar om välmående och då får jag helt enkelt ta mig tid.

Imorgon ska jag även köpa födelsedagspresent till min käre Far... hmm vet inte vad jag ska köpa... Ångest!!

Idag har jag verkligen mått bra. Jag älskar sådana här dagar. När man vaknar på morgonen och ler.
När allt känns så underbart. Ännu en dag.

I like!

Egentligen har det ju inte hänt något speciellt. Jag har bara varit lycklig idag. Känns bra.

Jag önskar er alla detsamma. =)