Allt o inget.

Kommentera
Nu står det där! Pianot. Och jag har spelat. Fast klockan var 22. Men jag bryr mig inte. för jag har en granne som alltid spelar gitarr kl halv elva på kvällen. Och det hade ju varit okej om gitarren inte var så fruktansvärt ostämd!!!
Lär dig stämma gitarren! Jag ber dig.

Nu ska jag ge igen haha... nej jag ska vara snäll.

Annars var det kaos på jobbet på midsommar. Jag blev dubbelbokad utan att jag visste om det. Så när jag kom till jobbet igår fick jag en utskällning för något som inte var mitt fel. Blev vansinnig. Ringde chefen och skällde på henne. Och fick rätt.
Det var inte mitt fel. Jag hade till och med gjort mer än jag borde gjort och ändå rörde poolen ihop det.

Jag har en kollega jag skulle kunna döda.
Jag skulle vilja kväva henne med sina jävla postitlappar!!!
Men det får man ju inte. Hur som haver ska jag inte jobba där mer. Byter brukare (igen) snart. Bara ett pass kvar. så skönt.

nu ska jag sova. E trött som ett as...efter 3 timmars sömn inatt.
Det är för lite helt klart.