Jag vill åka tillbaka!

Kommentera
Jag tror aldrig jag har saknat Indien så mycket som jag gör nu.
Jag har bestämt mig. Jag skall tillbaka. Nästa vinter. Och nästa månad börjar jag spara. Om det så bara gäller 100 spänn i månaden. Jag måste. Jag ser inget annat jag kan göra.

Jag håller på att glömma av mitt liv där nere, Det är som om det aldrig hände. Häromdagen fick jag flipp när jag tittade på bilder av barnen och inte kom ihåg vad en av flickorna heter! Jag bodde där och hade dem som elever i ett helt år!

Jag måste tillbaka. Måste! Måste!

Just nu längtar jag bara efter att packa en ryggsäck och ge mig iväg igen. Jag saknar att vara backpacker. Att bara åka dit det passar mig. Att upptäcka nya saker.

Jag tänkte att man kanske skulle ta det ytterligare ett snäpp. Tänk om man sparade alla pengar här. Och sedan bara sticka... utforska världen. Resa in bara till Indien, utan runt överallt. Skita i skolan och bara sticka. Skola kan jag ju ta när jag kommer hem igen.
Det tråkiga är att det aldrig kommer hända. Jag kommer aldrig iväg på något sånt.
Men lite i taget ska man väl lyckas med.

Jaja... nu ska jag jobba hela sommaren. Jobbar typ varenda helg hela sommaren. Har fått det nya schemat nu. Sedan börjar jag på min heltids natttjänst i slutet av augusti. Nu kan jag spara pengar i alla fall. Det är viktigare än semester.

Ska iväg till jobbet nu. Sedan blir det tvätt imorgon och på lördag blir det vinkväll och ferdinand med Jannie!