Coolast i backen?!?

Kommentera

Ja har verkligen varit handlingskraftig de senaste dagarna. Jag har gjort nästan allt på min To-do-lista

Handukar och matta till badrummet.
Väska
Kjol
Skidkläder
Klippt mig

Det har jag har kvar är att köpa kort på Valhalla och träningkort på Life.
Det blir imorgon med Jannie.

Vi ska även gå till till Buttricks för att se om vi kan hitta något kul till Halloween.

Men men, om inte annat blir det en vanlig utekväll. Och det är ju aldrig fy skam.

Är dock väldigt nöjd med mina skidkläder. Behövde verkligen nya. Röd Jacka, svarta termosar, rutig mössa.
Och dagens skatt var ett par ljusblå skidglasögon med allround spegelglas. Nedsatta 200 spänn!!!
Det är aldrig fel!
Jag och systeryster kommer vara coolast i backen! Lätt!

Dessutom tyckte jag killen som hjälpte mig att hitta skidglasögonen var rolig.
Han sa att spegelglas är bättre av 2 anledningar:

Man ser coolare ut
Man kan spana på killar utan att de ser

???

Undra om han använder de argumenten till alla? Hahaha
Tror inte det.