Det är kallt. Riktigt jävla svinkallt. Jag har aldrig längtat efter sommaren så mycket i hela mitt liv.
Jag fryser ända in i ben och märg. På riktigt.
Jag har alltid älskat vintern... hela vintern inte bara julen.
Jag har liksom alltid älskat alla årstider. Bara för omväxlingens skull på något sätt.
Alltid varit lika  glad oavsett vilket skifte som kommer.
Men nu... Jag vill ha sol. Värme. Jag vill bada i en sjö.
Jag vill kunna gå ut utan jacka och bara ha en tunn klänning utan att behöva ha en kofta utanpå.

Ge mig vår!
Ge mig sommar!
NU!

Jag längtar efter sommaren.

Svenska Kommentera
Det är kallt. Riktigt jävla svinkallt. Jag har aldrig längtat efter sommaren så mycket i hela mitt liv.
Jag fryser ända in i ben och märg. På riktigt.
Jag har alltid älskat vintern... hela vintern inte bara julen.
Jag har liksom alltid älskat alla årstider. Bara för omväxlingens skull på något sätt.
Alltid varit lika  glad oavsett vilket skifte som kommer.
Men nu... Jag vill ha sol. Värme. Jag vill bada i en sjö.
Jag vill kunna gå ut utan jacka och bara ha en tunn klänning utan att behöva ha en kofta utanpå.

Ge mig vår!
Ge mig sommar!
NU!