Helvetes jävla skit!

Kommentera
Jag skulle vilja ha fräckheten att påstå följande: DET HÄR ÄR FÖRJÄVLIGT!!!

Jag har aldrig haft så tråkigt i hela mitt liv, jag har aldrig slösat bort så mycket tid. Jag har aldrig känt mig så maktlös!
Jag kan inte gå ut och gå, jag kan nte ens gå till affären och handla. Jag kan inte göra ett jävla piss!
Jag är så jväla trött på det här förbannade gipset att det faktiskt känns frästande att helt enkelt ta en sax och klippa upp det för egen maskin.

Men det kan jag inte... för då kommer jag med all säkerhet få gå med gips ännu längre.
Jag vill bara göra något.
Jag vill gå till gymmet, jag vill gå på promenader, jag vill gå på krogen, träffa kompisar, ha roligt.
Men istället har jag spenderat snart 6 veckor på min fula obekväma jävla soffa!
Nu är jag ute hos Mamma och Pappa bara för att fira att Pappa och kusin Marcus har fyllt år. Men det blir imorgon.
Kul att träffa lite folk för en gång skull.
Helvete.
10 dagar kvar, och det känns som en jävla evighet.
Jag orkar fan inte vänta... jag vill kunna gå nu!!!