Bara för mycket.

Kommentera
Från Tjenare Kungen.

Ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel.

Ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel.

Skulle vart nånting på en helt annan plats,
skulle vart nån helt annan stans.
Ett rymdskepp eller båt,
taxi eller tåg, vad som helst,
bara bort härifrån.

För ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel.

Ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel.

Just nu, just här, just i denna minut
har just, just jag fått nog.

Jag ska lämna den här hålan
med blåljusen på.
Jag ska långt, så långt bort som det går

För ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel.

Ibland är det bara för mycket för mig,
ibland är det bara helt fel.

Jag ska lämna den här hålan
med blåljusen på.
Jag ska långt bort härifrån

Jag ska lämna den här hålan
med blåljusen på.
Ska långt, långt bort härifrån...

Ett rymdskepp hallå...
Ett rymdskepp hallå...