Nervös inför högskoleprovet

Kommentera
Jaha... då var det dags. Imorgon smäller det. Högskoleprovet! Hjälp är mer vernös än jag trodde jag skulle vara.
Men jag hoppas, jag hoppas.
Det bästa är ju att resultatet inte spelar någon roll eftersom jag har kommit in på mina betyg 2 gånger redan. Men när man är så stolt som jag... ja då måste man ju göra bra ifrån sig.
Usch tänk om jag får typ 0.2.... då kommer jag typ låtsas som att jag aldrig har gjort det.

Det värsta är att när jag skulle kolla vagnarna idag så stod det att det ska pågå spårarbete vid olskroken imorgon?!?!?!!? why!?!?!?!?! Varför just imon. Men men så imorgon måste jag ta en buss och sen en vagn... jobbigt

Jag hoppas att jag inte försover mig, jag hoppas att jag inte missar bussen jag hoppas att jag inte kommer försent.
OM jag då lyckas ta mig dit. Då hoppas jag att jag inte gör bort mig!