Önskelista.

Kommentera

Frågorna börjat trilla in, och jag har börjat terrorisera folket runt omkring mig. "Vad önskar du dig i julklapp?"

Japp japp, så var det dags. och iår tänkte jag mig ett lite enklare sätt. Jag lägger helt enkelt ut önskelistan här på bloggen. Kan ju inte bli bättre.


Önskelista:

1.
Material och bygghjälp till en loftsäng.

2. Hyllplan, Expedit på Ikea. Ett svart sådant. (känns lite Sunes jul över den önskingen, men wtf...)

3. Presentkort är alltid roligt: Gina tricot, H&M, Monki, Makeup-store... eller sånt.

4. Lite filmer önskar jag mig som vanligt:

Harry Potter och halvsblodsprinsen

Amelie från Montmatre

Riket (Lars von triers tv-serie)

Scrooge
(den jättegamla filmen, från 1935 tror jag... alltså Charles Dickens "A christmas tale" den första versionen)

Beyond Christmas (också jättegammal, 1940, vad kan jag säga, jag älskar gamla filmer) =D

Hoppas ni som ville ha lite tips har fått det.


Själv är jag i desperat behov av tips!


    En sån här jul hoppas jag på!