Living on the edge.

Kommentera
Japp, bakhjulet på min cykel har nämligen varit löst ett tag. Men idag blev tom jag lite skraj. Så jag hoppade av och gick hem... det var inte så kul att känna hur bakhjulet flyttade på sig under mig.. no good... Nepp nepp... så imorgon är det jag som rotar fram skiftnyckeln och skruvar fast... Jag måste bara hitta min skiftis... Vet som vanligt inte var jag har lagt den... Jag förstår inte det här med att jag aldrig vet var jag har min saker.
Jag tänker ändå varje gång jag lägger undan något "Nu ska jag lägga den här, så jag vet var den är".
Underligt det där.

Jag har förövrigt fått tummen ur och gått och köpt strängar till gitarren... vad händer?
Jo en stämskruv lossnar... skitkul... så nu måste jag dessutom köpa nya såna om det ens finns... hmm...
Det är nog dags för en ny liten 6string snart...
Vi får väl se...