Min födelsedag!

Kommentera
Jag har haft ett par fantastiska dagar nu.
I fredags fyllde jag år och SysterYster väckte mig med en birthdaycup-cake som var jätte, jättefin! Blå! Jätteblå!
Sedan när folk började komma åt vi tårta och drack kaffe, jag fick massa fina presenter.
Två MaryKay-parfymer, presentcheckar på Ticnet, biobesök och en jättefin kruka som man kan plantera örtkryddor i.
Men den bästa presenten av alla var en stor stor överaskning.
Jag fick en Laptop av Mamma och Pappa!!!
Jag blev helt chockad för det trodde jag verkligen inte!!!
Men nu har jag den och den är perfekt!!!
Så jag spenderade gårdagen med att tanka över alla min filer ifrån den gamla datorn till den nya, nu är det så gott som färdigt. Inte riktigt men snart...
Igår kom också MrProducers familj hit, eftersom han hade varit sjuk på fredagen. Vi käka lite mer tårta och drack kaffe. Det var av dem jag fick presentkort på Ticnet! Asbra! Nu måste jag hitta någon bra konsert att gå på! YEY!
MrProducer bestämde sig för att sova över så SysterYstrarna och kusinen satt och tittade på solnedgången över göteborg och dess rosa moln. När det blev för kallt flyttade vi inte och satt och bälgade kaffe halva natten.
Helt underbart! Fler såna kvällar!



















My new baby!!!