Gospelkväll ikväll...

Kommentera
Okej, ikväll blir det alltså återanslutning till Loud and Proud (min gamla gospelkör) igen. Det ska bli jubileumskonsert! det kommer bli kul att träffa alla igen.
Och dessutom ska det bli riktigt kul att höra dem sjunga, vilket jag aldrig har gjort eftersom jag alltid stått med i kören. Ikväll blir det lite annorulunda... att få lyssna kommer bli riktigt nice!
Gospel is the shit, man blir så glad av att både lyssna på det och sjunga det.
Så ikväll kommer bli ett litet trevligt avbrott i tentahetsen.

Dessutom kan jag tillägga att 2 av 3 frågor nu är inskickade bilket betyder att jag bara har finslipning kvar på det allra sista som ajg ska göra imorgon...
Som sagt jag vet inte hur jag gör, men på nåt sätt så får jag alltid ihop det. Nu återstår bara att se om jag blir godkänd. ihhhh