När jag ser tillbaka på 2011 har jag inga ord.
Jag kan liksom inte sammanfatta det.
Det har gått rasande fort och inleddes med studier för att sedan mynna ut i en 5 veckor lång Indienvistelse med tillhörande fältstudier, för att sedan lika kvickt gå över i sommar med massa jobb men också ett antal fina kvällar vid Härlanda tjärn. Många fina fester både här hemma och hos andra. Mycket vin.
Hösten tog över sommaren och förde med sig en ny termin, en ny kurs och genom det också ett nytt litet gäng. Fröken Punk, (som var med i Indien) Fröken Förvirrad och jag spenderade en vecka i Amsterdam hos Herr E och efter det fanns liksom ingen hejd.
Höst och vinter-kvällarna/nätterna har vi ofta spenderat tillsammans. 
Det blev en fantastiskt jul med lite välkomna förändringar och nu är det 2 dagar kvar på 2011. 
Nyåret skall firas in hos Fröken Filur med finbesök från Amsterdam av Herr E och självklart min ständiga vapendragare SysterYster. 

Visst gå det att sammanfatta 2011. Men det räcker ändå inte på långa vägar. 
Det har varit ett dekadent år, men det har gått snabbt, otroligt snabbt. Omänskligt snabbt. 
Jag kan bara hoppas på att 2012 blir lika bra, men det känns som att 2011 är svårt att överträffa.
Det har varit ett jävligt kul år! 

2012 kan man bara spekulera i och det gör ju jag både ofta och gärna.
Dock kommer spekulationerna antagligen inte ens vara nära sanningen, det brukar ju inte vara så. 
Men det är ändå kul att tänka tanken. 
Var kommer jag vara om exakt ett år? 

2011

Svenska Kommentera
När jag ser tillbaka på 2011 har jag inga ord.
Jag kan liksom inte sammanfatta det.
Det har gått rasande fort och inleddes med studier för att sedan mynna ut i en 5 veckor lång Indienvistelse med tillhörande fältstudier, för att sedan lika kvickt gå över i sommar med massa jobb men också ett antal fina kvällar vid Härlanda tjärn. Många fina fester både här hemma och hos andra. Mycket vin.
Hösten tog över sommaren och förde med sig en ny termin, en ny kurs och genom det också ett nytt litet gäng. Fröken Punk, (som var med i Indien) Fröken Förvirrad och jag spenderade en vecka i Amsterdam hos Herr E och efter det fanns liksom ingen hejd.
Höst och vinter-kvällarna/nätterna har vi ofta spenderat tillsammans. 
Det blev en fantastiskt jul med lite välkomna förändringar och nu är det 2 dagar kvar på 2011. 
Nyåret skall firas in hos Fröken Filur med finbesök från Amsterdam av Herr E och självklart min ständiga vapendragare SysterYster. 

Visst gå det att sammanfatta 2011. Men det räcker ändå inte på långa vägar. 
Det har varit ett dekadent år, men det har gått snabbt, otroligt snabbt. Omänskligt snabbt. 
Jag kan bara hoppas på att 2012 blir lika bra, men det känns som att 2011 är svårt att överträffa.
Det har varit ett jävligt kul år! 

2012 kan man bara spekulera i och det gör ju jag både ofta och gärna.
Dock kommer spekulationerna antagligen inte ens vara nära sanningen, det brukar ju inte vara så. 
Men det är ändå kul att tänka tanken. 
Var kommer jag vara om exakt ett år?