News

Kommentera
Börjar bli förjävla dålig på att uppdatera lilla bloggen. Skäms på mig!!!
Men better late than never...
Okej, vad har hänt?  Jo, jag har köpt en ny dator som dock inte har kommit än men jag väntar på den lilla babyn! Hoppas på leverans imorgon.... vill att den ska komma nu!!!

Det är endast 16 dagar kvar tills jag åker till Indien!!! Helt jävla jävelgalet! I love it!

Jag är har idag varit på synundersökning och fått reda på att jag måste ha läsglasögon! Men typ ingen styrka förvisso, men optikern sa att jag ändå måste ha dem för att min syn inte ska bli sämre... Sjukt jävla orockigt med läsglasögon tycker jag. Jag undrar bara hur lång tid det kommer ta innan jag tappar bort dem. Det är helt klart frågan.
Därför svarade jag vänligt men bestämt nej när optikern frågade om jag ville börja kolla på bågar med en gång.
"Vill jag ha ett par Gucci-glasögon för typ 3000 pix som jag sedan kommer lägga i skolan, på spårvagnen eller framför hjulen på en rullande bil. I think not!"
Det var min första tanke, tur som fan att jag inte sa det till henne...

Nepp Det blir väl några billiga från typ ÖB eller nåt... några som jag har råd att tappa bort i alla fall.