Varanasi kicking my ass

Kommentera

Jag mår för första gången i mitt liv inte så bra i Indien.
Jag känner mig riktigt utmattad! Temperaturen har börjat passera 40 grader på dagarna och det känns verkligen tungt.
Imrose ville jag verkligen spy så fort jag haade ätit lite frukost. Inte så roligt. har nu tvingat i mig lite lunch och känner återigen vämjelsen i halsen. Inte så rockigt.
Ikväll blir det dock en klassiska konsert på en musikskola här i Varanasi det kommer bli nice, hoppas jag.
Tydligen kan man få lektioner av en av lärarna med som är Fru W's informant.
Man kanske ska köra en intensivlektion i Harmonium och se om jag minns någonting av det jag en gång kunde.

Jag började tänka på april månad i Kalkeri idag; när det var någonstans mellan 45-50 grader och jag hade dödsångest. 
Jag börjar minnas hur det kändes.