Fuck off.

Kommentera
Förkylning.
Japp, japp... aldrig har jag känt den slå till så jävla brutalt.
Ena stunden var jag lite irriterad i halsen och kanske lite tung i huvudet, men fullt levande och inte mindre metvetande än vanligt.
I nästa stund kändes det som världen hade gått under.
Som att hjärnan skulle sprängas och att jag hade svalt taggtråd och frätande syra.
Nu är jag semidöd, men ändå fast besluten om att jag skall vara frisk imorgon.
Jag har ätit färsk ingefära, vitlök, apelsiner, druckit citronvatten och c-vitamin brus...
Det måste, måste, måste gå!!!
Jag har inte tid att vara sjuk nu med en debattartikel som skall in på onsdag, seminarie och utdelning av hemtenta på torsdag, inlämning av uppsatsdisposition på fredag och inlämning av hemtenta nästa tisdag.
Jag dör!! Jag har inte tid!
Vik hädan din jävla förkylningsjävel!!!