West coast riot.

Kommentera

Gårdagen var visserligen sömndepreverad efter tre nätters jobb. Men efter att jag gått av 07:15 igår morse insåg jag att det inte fanns tid för sömn, således kokade jag en kanna kaffe och hoppades på att min viljestyrka och koffeinet skulle hålla mig vaken. Jag hppades också att min förmåga att dygna skulle vara lika stark som för fem år sedan då jag senaste jobbade nätter. Det har helt klart inte hänt någonting med min förmåga att dygna för jag hade inga problem alls. Street dogs var grymma och ranicid går knappt att beskriva, de var hur tighta som helst men utan att tappa energi. Fantastiskt! Så som den punk- neofyt jag är måste jag säga att jag är hooked. Bara att kunna stå och ta en cigg mitt i ett publikhav utan att folk lackar, bara det var värt pengarna. West coast riot, jag lär komma tillbaka!