Det är svårt att veta när man skall släppa taget.
Det är bara svårt.
Svårt att veta när man passerat gränsen och bör gå vidare.
När livet går in i en ny fas.
Det vet jag inte om jag någonsin kommer göra.
Gå in i en ny fas av mitt liv.
Kanske är det just där jag är nu som är min för evigt aktiva fas.
Om det är så är ingen gladare än jag.
Men om det inte är så, va fan gör man då?
Paniken kommer krypande.

Faser

Svenska Kommentera
Det är svårt att veta när man skall släppa taget.
Det är bara svårt.
Svårt att veta när man passerat gränsen och bör gå vidare.
När livet går in i en ny fas.
Det vet jag inte om jag någonsin kommer göra.
Gå in i en ny fas av mitt liv.
Kanske är det just där jag är nu som är min för evigt aktiva fas.
Om det är så är ingen gladare än jag.
Men om det inte är så, va fan gör man då?
Paniken kommer krypande.