Nu går allt åt helvete.

Kommentera

Vad i helvete ska jag göra för att få det jag vill ha? Världen verkar bara arbeta emot mig hela tiden. Jag fattar inte vad jag har gjort för att förtjäna det här. Eller snarare inte förtjäna det här.

Varför kan inte allting bara vara enkelt.
Det värsta är att jag inte kan påverka. Alls. Oftast kan jag göra någonting åt saker som inte går som jag vill. Men den här gången är jag bara helt handfallen. Ingenting jag gör kan göra någonting bättre. Eller sämre.
Jag kan bara vänta. Vänta på någonting som aldrig kommer hända.

Det ska inte vara så här! Det här är inte rätt. 


"Du har så lätt att stampa sönder när du väl fått in en fot.
Det är så lätt att kasta kärlek där den vackert tas emot.
Men det är inte lika lätt att vara såld på någon som inte går att nå.
Det är snart en vecka sedan du ringde så jag börjar nog förstå.
 "
En svår och jobbig grej av Lars Winnerbäck.