21

Kommentera
Idag är det min födelsedag! Japp japp... 21 år gammal. hmm vart tar tiden vägen?
Men idag var också löning, vilket betyder att jag äntligen har kunnat köpa mig en Tv! En 32 tums Philips. And i love it!
Känns så bra att kunna gå in i en affär och köpa något av värde och veta att man har sparat ihop till det själv! Det är underbart... Nu börjar sparande till nästa sak. Balkonginredning!
UNderbart att ha något att se fram emot så mycket. Att veta att man sparar till något speciellt.
Det är fantastiskt.

Den här födelsedagen har varit perfekt. Även om man bor ensam och inte får frukost på sängen så är det underbart. Man får veta vilka som bryr sig liksom. Alla ringer och man får hälsningar av folk. Det är så roligt!
Och att få skäma bort sig själv! Det är ännu bättre.

Det har verkligen inte varit någon extraordinär födelsedag. Men det är nog det som gör den speciell. Att även  fast det har varit en ganska vanlig dag så var jag gladare än vanligt.  Och att veta att man fortfarande uppskattar det lilla är väldigt viktigt för mig.

Grattis till mig!