Hysteriskt babbel.

Kommentera
Har idag haft fullt upp. Tack gode gud för nåt att göra. Jag höll på att bli tokig. På riktigt. Fortfarande förkyld dock men va fan ska man göra.
Började jobba kl 9 och slutade kl 5. Halv sex rusade jag in på Sheshape och bytte om för att träna. Sedan hem och insåg att badrummet såg förjävligt ut så då städade jag det. Sen var jag så uppsurrad att jag tänkte varva ned med ett bad men sen orkade jag inte ligga kvar med allt spring i benen så jag gick ner och började tvätta lakan och handdukar, och kläder. Så nu väntar jag på att tvättmaskinen ska blir klar. Då kom jag på att jag måste ju blogga så nu gör jag det. Sen ska jag städa mitt rum lite. Byta lakan och dammsuga. Där i mellan ska jag dricka en kopp kaffe med min kära mor. Och sen ska jag... hmm vad mer kan jag hitta på?... sova kanske. Nej jag blir klar för tidigt med det... kanske sy det sista kuddöverdraget. Eller lägga mig och läsa. Fast det har jag väl inte ro till heller. Imorgon blir det förhoppningsvis lite dagisjobb så jag får springa lite. Sedan blir det två lägenhetsvisningar på rad. Hoppas att dem är fina. Hoppas hoppas. Herregud jag måste verkligen lugna ner mig. Jag har blivit så hypad det sista. Fattar inte varför. Måste nog lugna ner mig lite. 
Nu.

 Förlåt jag babblar igen... jag vet. Men det är en del av mig... antar att det bara är så.
It comes with the package.