Lite av varje.

Kommentera

Grillning hos Karin igår... skulle tagit bussen hem... men jag stannade där. Så jag kom hem nu efter att ha handlat lite mat. Nu ska jag gå o kolla om tvättstugan är ledig. Måste tvätta de nya sängkläderna och handukarna som jag köpte.

Vet inte vad jag ska göra idag....Orkar inte vara duktig o städa... även fast det behövs.... känns som att jag aldrig gör något annat. Tråkigt.

Fick förövrigt en stor chock när jag loggade in på facebook idag.
Hur gick det till?

Ibland undrar man hur folk tänker.
Är det coolt att misslyckas med allt? Att inte klara skolan, att inte få några jobb, att ta andtidepresiva medel och skrika ut det till alla som lyssnar.
Jag må vara väldigt cynisk för min ålder men jag tycker att det är pinsamt.


Låten som just nu spelas konstant på pianot härhemma är "Your song" av Sir Elton John

So excuse me forgetting but these things I do
You see I've forgotten if they're green or they're blue
Anyway the thing is what I really mean
Yours are the sweetest eyes I've ever seen

And you can tell everybody this is your song
It may be quite simple but now that it's done
I hope you don't mind
I hope you don't mind that I put down in words
How wonderful life is while you're in the world