Varanasi

Kommentera
Nu har vi anlänt till Varanasi. Efter 24 timmar på ett tåg. det var riktigt mysigt. en del fick panik. Men jag gillar't.
Hursomhelst är vi nu framme vid målet ochh imorgon skall jag iväg till min observationsplats, Durgatemplet.
Jag ska bli lotsad dit imorgon av min handledare Åke. Det kommer bli nice att komma dit och kolla in miljön. 

Sitter just nu på Café Aum i Varanasi och surfar på deras WiFi och dricker en riktigt äckligt iced latte. Men det går bra ändå... har fått kolla av allt på internet och betala de resterande räkningarna. Så nu behöver jag inte ha någon internethysteri. Så det känns nice. 

Jag har en känsla av att Varanasi är min typ av stad. Jag gillar stämningen här. Gatorna är lagom fulla av människor och det är härlig traditionell stämmning här. Jag tror det är ett bra ställe att bo på i 4 veckor. Här kommer vi ha det riktigt nice.