Gothia cup.

Kommentera

Jag tänker säga emot mig själv nu. Jag bara förvarnar er. Eller egentligen kommer jag snarare vara en hycklare, för en liten stund bara. Jag lovar. Jag tycker att det är jättebra med events för ungdomar, speciellt när det innebär att ungdomar får resa. Gothia cup är ett strålande exempel på ett sånt event. Det är antagligen svinbra för göteborgs turistnärning med. Men!!! Fy fan vad alla dessa ungar driver mig till vansinne!!! Speciellt alla hormonstinna småpojkar! Jag skulle på riktigt kunna slå ner dem trots att det knappast ligger någon prestige i att slåss och speciellt inte med 13åriga smågrabbar. Men jävlar vilken självkontroll det behövs för att inte flippa när det kommer en hord med 20 småkillar som börjar leva rövare på kungsbackapendeln. Jag försöker andas lugnt och se det som en övning i anger managment. Men fan vad svårt det är!